 |
Ustawki na Młota Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:13, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Oficjalnie nie było ale już kiedyś proponowałem ją między innymi dodatkowymi akcjami dla urozmaicenia walk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartlomiej
Emeryt
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:51, 30 Cze 2012 Temat postu: . |
|
|
Osobiście uważam że powinno być to elastyczne, w zależności od sytuacji i od mg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:38, 20 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Sob 7:42, 21 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
mateusz napisał: | Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze) |
nigdy nie udało Ci się zapomnieć karty na sesję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:17, 21 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Thorn Krag napisał: | mateusz napisał: | Dobre narzędzie dla tych, którzy mają problemy z pamiętaniem o przyniesieniu karty postaci na sesję (podobno, nie testowałem jeszcze) |
nigdy nie udało Ci się zapomnieć karty na sesję?  |
Zdarzało się. Przecież nie wytykam winnych palcem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:55, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Najstarsza odkryta kostka d20
[link widoczny dla zalogowanych]
Do zobaczenia w Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rwieczor84
Admin
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:02, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
hehe dobre ciekawe do czego jej używali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Pon 10:39, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
KASTKA I OPIS NAPRAWDĘ CIEKAWE:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:08, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy artykuł o zderzeniu szermierki w grach RPG i w realu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:55, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ciekawe, ale jedyne co można by z tego wykorzystać to "krok w tył"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:09, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Myślę nad zamianą rzutów standardowych na WW na testy przeciwstawne rozwiązujące od razu układ sił w całej rundzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Nie 22:20, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ciekawy pomysł, takie test przeciwstawne, ale trzeba by wziąć pod uwagę uzbrojenie np czy masz bron dwureczna czy jedno + tarcza i pewnie inne zależności. wszystko co przyspieszy walki a nie zmieni jej realności i sprawiedliwości będzie dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Wto 17:37, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
z tego co czytam to wychodzi na to że po ataku na pełnej kurwie lub all out powinno być się łatwiejszym celem czyli przeciwnik powinien mieć + do trafienia.
ale generalnie nie ma szans urealnić walki, jest to składowa ze zbyt wielu elementów by miało to sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:37, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Już wg obecnych zasad po ataku "All Out" jesteś łatwiejszym celem. Nie możesz przecież unikać ani parować, a to mocno pogarsza twoją sytuację w następnej rundzie. Swoją drogą, dlatego też mało kto z tego ruchu korzysta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Śro 10:26, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a jak to sie ma do darmowej zasłony tarczą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Śro 11:31, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
w opisie All out attack jest ze w nastepnej rundzie nie wolno unikać ani parować więc dlaczego mógłbyś parować tarczą skoro podobnie jak uniki nie tracisz akcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartlomiej
Emeryt
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:17, 09 Sty 2013 Temat postu: . |
|
|
Moim zdaniem koleś opisując wąski temat szermierki chciał załatwić sprawę walki broni w erpegach- moim zdaniem bzdurnie.
Po pierwsze- szeroko opisywana chęć przeżycia. Wszystko pięknie ładnie ale jak mam miecz i tarcze to kolesia z nożem bać się nie będę.
To co on opisuje to zwykły "sportowy" albo honorowy fechtunek taką samą bronią i bez pancerza ani tarczy.
Dodatkowo nie dopuszcza żadnych "nieczystych" zagrań ani broni które służą do parowania.
Dodatkowo widać że uników uczy się chyba sam z kolegami z osiedla.
Krok w tył? Przeciwnik robi krok razem z Tobą i to do przodu i z uderzeniem. Odchodząc ciężej jest się bronić albo wyprowadzić skuteczny cios.
W sztukach walki rozrysowywane są gwiazdy z możliwościami i z receptami co z konkretnej pozycji można zrobić.
Tak na dobrą sprawę to nie wiem czemu rozpisuje się tak obszernie o wypocinach jakiegoś barbarzyńcy.
A zasady warhu uproszczone są sprytnie i spójnie. Uważam, że nie powinno się z nimi zbytnio majstrować.
Jeśli chodzi o test przeciwstawny to działa to w batlu. Ale tam nie działa parowanie i uniki. A to właśnie zawiera reakcja przeciwnika na twoje trafienie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bartlomiej dnia Śro 13:21, 09 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Śro 16:05, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
można zrobić tak że ten kto wygra test przeciwstawny ma szanse na trafienie i wtedy przeciwnik może parowac lub unikać z modyfikatorem zależnym od bonusów z danej walki i przewadze w walce oraz od przewagi w teście przeciwstawnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartlomiej
Emeryt
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:39, 09 Sty 2013 Temat postu: . |
|
|
Może weźmiemy do ręki kalkulatory i będziemy liczyć modyfikatory wynikające z wiatru i fizyki otoczenia?
jak ktoś ma wyższe ww i tak ma większe szanse na parowanie. Nie wiem po co dodatkowo komplikować porównywaniem czy testem przeciwstawnym.
A jak miałby się taki test do walki wielokrotnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Czw 9:49, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ma to jedynie sens w tym żeby przyspieszyć walki dzięki czemu nie będą nudne (czasem się dłużą) a mogą być bardziej dynamiczne i ciekawsze
warto to sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartlomiej
Emeryt
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:56, 10 Sty 2013 Temat postu: . |
|
|
No tak. Tylko jeden przeciwstawny rzut na początku walki to za mało. Trzeba by go powtarzać co rundę bo sytuacja się zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Czw 10:02, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no tak, co rudnę ale to i tak lepiej niż rzucać za każdą akcję każdego z walczących w parze osobno
ta sytuacja jest prosta jeśli obaj walczący mają tyle samo ataków, musimy się zastanowić co zrobić jeśli jeden ma 2 A a drugi 1 A. Czy zrobić tak że po jednym ataku wykorzystuje się na test przeciwstawny a drugi atak jest wykonywany normalnie, czy może jesli jeden ma więcej ataków to ma bonus do testów przeciwstawnych?
Druga sprawa gdy walczy dwóch na jednego. Wtedy ciężko o test przeciwstawny, chyba że macie podobne propozycje jak przy atakach.
Trzecia sprawa jak test przeciwstawny ma się do zadeklarowanych akcji, np postać A wykonuje all out attack a druga postać B chce wykonać atak ostrożny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Nie 22:36, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nasz slang
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Wto 16:25, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
może coś ciekawego tu będzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:34, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
erpegie to zuo!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma to jak uczepić się umierającego hobby (załamka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|