 |
Ustawki na Młota Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:00, 12 Lut 2012 Temat postu: Ciekawe linki "okołoRPGowe" |
|
|
Dla osób z odrobiną wolnego czasu:
Cykl krótkich filmików. Facet ciekawie opowiada o różnych aspektach średniowiecznego życia. Może służyć jako źródło inspiracji. Przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=eIT_jTXTcVo&feature=g-all-u&context=G2dd9efaFAAAAAAAADAA
"Gry Fabularne TV" na vimeo. Wywiady z twórcami gier, recenzje, nagrania z konwentów z różnymi warsztatami itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:29, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ten Jedrek o husarii fajnie opowiedal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:35, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ciekawy artykuł. Szczególnie przydatny do WFRP. Znalazłem go w poszukiwaniu inspiracji dla bitwy w PBF. Można się sporo nauczyć.
Taktyka wojsk zaciężnych pieszych pod koniec XV i na początku XVI stulecia
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:21, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Piękne historyczne mapy z różnych epok. Niektóre niesamowicie stylizowane.
Mapy europejskie
[link widoczny dla zalogowanych]
Przykład
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:31, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Internetowy generator karczm/barów/spelun itd.
Przydatne jako źródło inspiracji. Fajne opisy różnych smaczków, które łatwo można wprowadzić na sesji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Wto 13:16, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
te karczmy są fajne prawdziwy zapaleniec je robił
no i mapki wyczesane, ale ciężko coś tam rozczytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:25, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Bajer, ale ja wolę jednak kostki analogowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Śro 14:57, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Też wolę zwykłe. BTW podobały mi się artykuły które zamieściłeś o piechocie w wojskach późnego śedniowiecza i renesansu, daje to pogłąd o ówczesnych działaniach wojennych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:59, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jest zabespieczona przed oszukiwaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Śro 15:50, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bo akurat kantujemy przy rzutach kostką:-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:40, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
moze ty nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Czw 8:46, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:07, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Trochę o zawiązywaniu drużyny. Inspirujące.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:53, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Galeria z kartami z renesansowych ksiąg. Bardzo klimatyczne ilustracje, czcionki, ozdobniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Blog Dark Fantasy - kopalnia pomysłów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Nie 15:17, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Nie 18:36, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kiedy ty masz czas to wszystko przeglądąc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:45, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jakoś tak mi wpadło w oko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:19, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
w pierwszym widać, że jak miecznik podejdzie blisko w zasie włóczni to włócznik nie ma szans
w drugim wyraźnie pokazali, że pchnięcia są o wiele leprze od cieć (ten koleś z długim mieczem walczy chyba stylem niemieckim w którym długim mieczem walczy się jedną i dwoma rękoma)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:46, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No, jak włócznik nie ma gdzie się wycofać to mogiła
Tak sobie oglądam te różne filmiki z bronią historyczną i widać na nich, że duże znaczenie poza samymi cięciami, pchnięciami ma walka w zwarciu, powalenie przeciwnika, wbicie ostrza przy przepychance anie wymianie ciosów.
Myślę jakby to wykorzystać w ramach mechaniki WFRP, mamy przecież umiejętność zapasy (unieruchomienie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartlomiej
Emeryt
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:07, 29 Cze 2012 Temat postu: . |
|
|
Nie trzeba zapasów, żeby wejść w kogoś cała masą ciała i go powalić samym pędem.
A jak przeciwnik już leży to mogiła.
Ciężko będzie to wprowadzić do mechaniki wfrp. Trzeba to starannie przemyśleć. Osobiście uważam, że dodanie akcji podwójnej "powalenie" załatwiłoby sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Pią 11:33, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
fajne te pojedynki mozna wiele podpatrzeć i ewentualnie zastosować.
myślę że mechanicznie moglibyśmy dodać do akcji walki coś o nazwie "akcja specjalna" i w zależności od rodzaju czynności test na odpowiednią ceche (podczas walki to pewnie WW, ZR oraz K) z odpowiednimi modyfikatorami za trudność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:35, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Powalenie.
Akcja podwójna. Przeciwstawny test Krzepy. Jakieś plusy za zbroję (np +10 za kolczą, +20 za płytówkę). Dać możliwość uniknięcia atakowanemu i już, myślę, że cała filozofia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Pią 14:28, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
normalnie mozna tego ataku unika rozumiem, albo parowac mieczem? jak ktos chce kogos przepchnąć (czyli wystawia ręce do przodu) broniacy się może parować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:27, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Thorn Krag napisał: | normalnie mozna tego ataku unika rozumiem, albo parowac mieczem? jak ktos chce kogos przepchnąć (czyli wystawia ręce do przodu) broniacy się może parować |
Parowania bym nie umożliwił do tej akcji. Nie chodzi tu o napieranie bronią, ale całym ciężarem ciała, a to już ciężko sparować (można się spierać ewentualnie w wypadku broni dwuręcznej, ale drzewcowej, ale nie rozdrabniałbym się już).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Pią 15:59, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
pamietam że była taka akcja taran. np wbicie sie w grupę przeciwników tarczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|