|
Ustawki na Młota Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:11, 16 Sie 2007 Temat postu: Obrażenia |
|
|
Zapoznajcie sie z tym artykułem w polterze. Pokazuja ciekawy pomysł na nowe zasady do obrażeń, tak żeby Żw nie działało tylko jak bufor który dopiero po tym jak sie kończy oznacza, że coś sie BG stało (tak teoretycznie jest teraz)
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzcie co myślicie. Może warto by to u nas wprowadzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Nie 14:45, 26 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jestem za.
CZyli co przechodzimy na nową tabelkę obrażeń??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Pią 15:39, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Dla mnie to byłoby tak:
mam 14 ŻW:
draśnięcie 1-4
lekka 5-7
ciężka 8-11
śmiertelna 12+
Cytat: | Rana śmiertelna
postać nic już nie może robić, losowo wybrany jeden z efektów numer 8, 9 lub 10 z tabeli trafień krytycznych. (lub jak wolisz możesz uśmiercić postać, lub pozwolić jej się wykrwawiać przez chwilę zanim umrze) |
Cytat: | Rana śmiertelna
jak wskazuje nazwa, postać albo zostaje zabita, albo znajduje się w stanie agonalnym. Nie jest w stanie podejmować żadnych akcji i traktowana jest jako bezbronna. Rana śmiertelna jest efektem pojedynczego trafienia, które zada obrażenia przekraczające Żywotność. |
Z tego wynika że jeśli po jednym ciosie otrzymam 12 obrażeń to będę miał 2 ŻW a mimo to będę martwy...
Cytat: | Wszystkie otrzymane rany należy notować. Kiedy ich suma przekroczy Żywotność postać staje się ciężko ranna. |
Czyli można dostać dużo małych ciosów i też być w zagrożeniu życia (to jest tak samo jak graliśmy dotychczas mniej więcej, bo i tak nie liczyliśmy jakichś drobnych obrażeń tylko samą żywotność ). Jednak jest to bardziej realne, bo jeśli mam same draśnięcia i nasza ŻW spada do 0 to czemu dostajemy krytykiem, a według tych zasad walczymy dalej
Cytat: | Postać umiera, jeśli suma obrażeń przekracza podwojoną Żywotność. |
No spoko, niech będzie
Cytat: | Wszystkie otrzymane rany należy notować. Kiedy ich suma przekroczy Żywotność postać staje się ciężko ranna. Od tej chwili każda kolejna rana wywołuje dwa efekty:
1. Jest traktowana jak o poziom poważniejsza (draśnięcie staje się lekką, lekka – ciężką, ciężka – śmiertelną)
2. Postać po otrzymaniu trafienia, które zadało obrażenia, musi wykonać test Odporności (ze wszystkimi ujemnymi modyfikatorami). Niepowodzenie oznacza utratę przytomności na k10 godzin. |
1. Ok fajny pomysł, bo nasza postać mając 0 ŻW jest już wyczerpana
2. Tu bym to zmienił na to: Jeśli postać nie wykona testu Odp to traci przytomność, ale: Jeśli rana jaką otrzymała postać była lekka (czyli draśnięcie bo patrz pkt 1.) to ma modyfikator 0 do testu, ciężka rana mod -10 a śmiertelna -20 (ale przy śmiertelnej to już dużo nie zmienia ).
Cytat: | Ciekawą zmianą, którą polecam, jest obniżanie na stałe jednego ze współczynników postaci po wyleczeniu ciężkiej rany, jeśli nie powiedzie się test Odporności (lub automatycznie po przeżyciu śmiertelnej rany). |
Dlatego Zaragozę w wieku 40 paru lat zaczęły łapać skurcze i bóle Co i tak było zbyt mało w porównaniu z tym co przeżył
Cytat: | Zdolność Morderczy atak i cecha broni Precyzyjny, w związku z rezygnacją z tabeli trafień krytycznych zmieniają swoje zastosowanie. Każde z nich powoduje, że przy sprawdzaniu, jaki rodzaj rany został zadany, obrażenia zwiększa się o 1 punkt. |
Musimy ustalić czy rezygnujemy z tab trafień krytycznych.
1) Można zrobić tak: jeśli cios rana ciężka to bierzemy przedział w tabeli od 1 do 4 a śmiertelna wszystko powyżej 5. (kurde nie wiem tylko jakie są dokładnie wartości w tab. trafień krytycznych bo nie mam podręcznika i te wartości są z dupy ). W zależności od tego jaką ranę otrzymamy mamy inny przedział możliwych obrażeń wynikający z tab traf. kryt. Dodatkowo jeśli otrzymam cios powyżej 12 obrażeń (rana śmiertelna jest od 12 u mnie) np 13 to o wyniku w tab.traf.kryt. dodajemy +1 do efektu jaki cios zrobił co przełoży się na siłę ciosu lepiej.
2) Robimy tak jest to napisane tutaj (bez tab.traf. kryt.), jednak wtedy nie będziemy mieli możliwości odgrywania realności siły ciosu. Chodzi mi o to że cios zadający mi 8 obrażeń a 11 będzie miał taki sam skutek (rana ciężka) a nie powinno tak być!
Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Sob 0:36, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tak ale pamietaj ze zeby zabrać ci żyw musiesz dostać cios za conajmniej 15. ten system bardziej odwzorowuje fakt, że z lekkimi ranami możesz walczyć a gdy dostajesz mocny cios to sie składasz. czasami składasz się i po pierwszym ciosie i ten system to odwzorowuje. ale musielibyśmy ustalić kilka rzeczy i wydrukować tabele. ale to jutro:-)
Czemu jutro?? - rav
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:45, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
OK, wszystko jasne jest? Ja nie mam żadnych wątpliwości i pytań do tego systemu i jestem za tym żeby go wprowadzić.
Na najbliższą sesje niech każdy dla swojej postaci przygotuje tabelke zaproponowaną w polterze w zależności od posiadanej żywotności.
[rany|żywotność|obrażenia i modyfikatory]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Sob 18:25, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jakie modyfikatory? sorry ale jestem zjebany trochę i nie czaję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:53, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zaproponowali że jak dostajesz ciężkie obrażenia to twoja postać może dostać też trwałe powikłania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Sob 19:27, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jestem za uważam że warto wprowadzić ten system są tu 2 najważniejsze rzeczy.
1. in short silny cios nawet jak sie ma pełną żyw powala cię.
2. możesz przyjąć małych ran za podwójną żywotność i dopiero w tedy wiesz że już dalej nie bedziesz walczył bo jesteś na maxa poraniony.
jeszcze pozostaje kwestia ciężkiej rany która nie zabiera całej żyw osobiście proponuję aby w takiej sytuacji nie brać krytyków z tabeli powyżej 5 a te wcześniejsze i było by idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:21, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Luźno cytuje z polterowego tekstu.
Po przekroczeniu Żw po drobnych obrażeniach, któe nie zabiły postaci każda rana staje sie o jeden poziom poważniejsza, a po otrzymaniu trafienia które przekroczylo granice żywotnosci postać wykonuje test Odp, albo traci przytomność. Nie ma lekko. Co prawda, śmierć następuje najpoźniej po dobiciu do podwójnej wartości Żw, ale może nastąpić wcześniej. BG któremu Żw spadła do 0 będzie raczej próbował sie z walki wycofać bo każdy następny cios może go obezwładnić, albo zabić.
Sprawa ciężkej rany nie zabierającej całej Żw jest w tekście elegancko wyjaśniona: Efekty 5, 6, 7 z tabeli krytyków.
Rana śmiertelna, która nie zabiła postaci, to efekty 8, 9, 10 z podręcznikowej tabeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Nie 5:38, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No i teraz to tylko przepisać i gramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Nie 15:28, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ok mi pasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Śro 11:54, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
czy ktos mógłby załączyć tabele z obrażeniami, którą wspólnie uzgodniliśmy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:22, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak tylko zainstaluje sobie drukarkoskaner to wrzuce tabelke na forum (tę wg której ja prowadziłem). Miałem ostatnio problemy ze sprzętem, (czyt. Format C: )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Wto 11:36, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
i co z tą tabelką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:38, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale wygrzebałeś.
Zapomniałem o tym. Zabiorę się przy okazji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Wto 11:40, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dawaj dawaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:47, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Macie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Wto 13:10, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki mistrzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:11, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jezy po cholere wy to tak kaplikujecie, co wam sie nie podobalo w starej tabeli trafien krytycznych i normalnej zywotnosci
@MG jesli wprowadzimy ta tabele to trzeba jej bedzie uzywac i przy przeciwnikach bo inaczej bez sensu, chujowo sie bedzie gralo jak w walce z 10 osobami MG zacznie wszyskims liczyc jakies chujowe male modyfikatory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:18, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Już tak graliśmy. Używałem tej tabeli już wiele razy.
Wbrew pozorom te komplikacje mogą przyśpieszyć walki, bo pomagają uzyskać przewagę prowadzącą do szybkiego zwycięstwa, zamiast bezmyślnego okładania się na zmianę i odbierania sobie po parę punktów Żw.
Edit:
Można darować sobie rzuty dla ran lekkich i przyjąć, że osoba lekko ranna dostaje automatycznie WW-10 na jedną rundę. Dodatkowo przyśpieszy to proces.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Wto 13:22, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:51, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Rozbudowane fanowskie tabele obrażeń krytycznych. Jest po 15 efektów zamiast 10. Efekty podzielono na broń sieczną, obuchową, strzały/bełty i broń palną.
Bardziej jako ciekawostka choć jeśli będzie taka wola to można wprowadzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:51, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
fajne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Pią 9:46, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ciezko to wprowadzic bo opoznia to rozgrywke. trzeba sporo sie naszukac odpowiedniej rubryki w odpowiedniej kolumnie. Tracimy dynamike .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:59, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ale to sie liczy tylko do bochaterow, jak dostajesz krytyka to gra nabiera dynamiki a nie traci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|