|
Ustawki na Młota Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:28, 31 Sty 2009 Temat postu: Mechanika |
|
|
Jakbyście mieli jakieś wątpliwości/pytania/uwagi dotyczące mechaniki Dark Heresy to piszcie tutaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Nie 17:25, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja nie rozumiem jak sie liczy trafienia przy serii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:15, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Są dwa typy serii: full-auto burst i semi-auto burst.
W serii pełnej dostajesz bonus +20 do US. Za każde 20 punktów poniżej twojego US liczysz dodatkowe trafienie.
Przykład: Strzelasz pełną serią (np 5 pocisków). Twój US z wszystkimi modami to 70. Na kostce wypada 30, czyli 2 pociski trafiły.
W semi auto burst to samo tylko dostajesz bonus +10 do US i wystrzeliwujesz mniejszą ilość kul.
Ilość kul wystrzelonych w serii jest podana przy statystykach broni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Nie 19:17, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:20, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czyli jak strzelałem z auto szutgana serią to miałem taki sam bonus do US jak pojedynczy strzał z celownikiem laserowym, dobrze wiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:51, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm. A te modyfikatory nie powinny się kumulować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:30, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
celownik laserowy działa tylko przy strzale pojedynczy, chyba jeszcze sprawdzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:32, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie pytałem mechanicznie, tylko logicznie. Ale jedynym z nas, który ma jakiekolwiek poparte praktyką pojęcie o militariach jest chyba Łukasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Pon 17:38, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
cóż jeżeli chodzi o ten celownik z kropką to tak na prawde on jest tylko na krótkie odległości. przy semi auto też bo to właściwie idzie na jednym odrzucie.
dlatego do serii bym nie dodałał +10 tylko do pojedyńczej i pół automatu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:16, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Poprawka do właściwości Scatter (shotguny).
Na ostatniej sesji zrozumieliśmy zasadę błędnie. Przy strzale z bliska dodatkowe poziomy sukcesu nie oznaczają trafień w tą samą postać, tylko w inne postaci w polu rażenia.
PS.
Dodatkowo na długim i ekstremalnym zasięgu punkty pancerza liczą się przeciw niej podwójnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:44, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mała propozycja.
Zacznijmy traktować umiejętność Awareness (Per) jako automatycznie wykupioną dla wszystkich ludzi. Wg zasad, jeśli nie masz jej wykupionej terstujesz połowe cechy, co w przypadku tak powszechnej umiejętności jak spostrzegawczość jest lekkim przegięciem.
W WFRP były umiejętności podstawowe, wspólne dla wszystkich ludzi niezależnie od profesji i pochodzenia. Można by jeszcze dorzucić umiejętność Inquiry (odpowiednik plotkowania z WFRP).
W takim wypadku, ci którzy mieli już wykupioną tą umiejętność będą mieli Awareness/Inquiry +10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wybraniec Sigmara
Slann
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWA
|
Wysłany: Pią 18:35, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja jestem za:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thorn Krag
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: miedzeszyn
|
Wysłany: Pią 23:36, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no nie wiem.... Inquiry dla feralow to nie dobra opcja z kolei awerness dla tych na statkach tez jest nie przydatna ze wzgledu na fakt ze oni tam tylko zamulają i nic nie robia generalnie to tylko takie dywagacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:15, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sam zamulasz
a ludzie z feral worlds maja z urzędu minusy do kontaktów z cywilizowanymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:30, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mateusz mówiłeś coś że masz dodatek z nowymi zasadami np: strzelanie ful-auto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
Chaos [MG]
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:59, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Errata, czyli po ludzku spis poprawek. Możesz to sobie sciągnąć z oficjalnej strony Fantasy Flight. Sekcja Dark Heresy, dział downloads albo jakoś podobnie (może gaming aids).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej
Slann
Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:51, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tego jest od cholery, nie chce mi sie tyle czytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|