Forum Ustawki na Młota Strona Główna Ustawki na Młota
Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa propozycja Andrzeja DH/RT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> WH40K - Forum Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Sob 13:42, 10 Gru 2011    Temat postu:

nie mam czasu dziś pracuję 11 godzin Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:01, 11 Gru 2011    Temat postu:

A wracając do dyskusji o atrakcyjności RT. Myślę, że właśnie z powodu swojej odmienności i zupełnie innej perspektywy jest on tak fajny (przynajmniej dla mnie). Nie chciałbym od RT odchodzić na rzecz jakiegoś autorskiego miksu, ale spróbować dla odmiany można. Tym bardziej, że w końcu chętnie bym sobie pograł. Ostatnio w kółko prowadzę. Jak zaczniemy grać w RT znowu spadnie na mnie ta odpowiedzialność bo nie dokończyliśmy starych, ciekawych (moim zdaniem) wątków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartlomiej
Emeryt



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:19, 29 Sty 2012    Temat postu: .

W końcu któraś z domen chaosu zmusiła mnie do wejścia tutaj Smile
Jak tylko uda mi się dorwać podręcznik robię postać.
Tak jak wcześniej pisał Andrzej w uniwersum wh40k najlepiej jest zaczynać od samego dołu, żeby najlepiej wejść w świat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:52, 29 Sty 2012    Temat postu:

a no wlasnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Pon 10:48, 30 Sty 2012    Temat postu:

Grałem teraz w Space Marina wiec się nakręciłem na W40K.
może pogadamy na forum o drózynie. ja bym zagrał jakimś pilotem/wynalazcą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Pon 11:31, 30 Sty 2012    Temat postu:

ja chyba tylko wojownik bo nie znam swiata

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:01, 01 Lut 2012    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
może pogadamy na forum o drózynie. ja bym zagrał jakimś pilotem/wynalazcą.

w tym seiecie nie ma wynalzcow. Smile

mozersz sobie zrobic Guardsmena ustawionego na pilota bojowego i dodac mu tech-use (pilotowanie samolotow bojowych w DH ma tylko Guardsmen)

jak chcesz pilota cywilnego to wiekrzosc postaco z DH ma to gdzies w rozwinieciach

albo
Void-Master z RT on potrafi latac wszystkim co ma skrzydla, jednoczesnie mozesz sobie wybrac umiejetnosc ktora pozwala przerzucic nieudany test na pilotowanie samolotami


@Mateusz w RT Special Abilitie wybierasz przy twozeniu postaci? Tak? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:09, 01 Lut 2012    Temat postu:

Andrzej napisał:
Wybraniec Sigmara napisał:
może pogadamy na forum o drózynie. ja bym zagrał jakimś pilotem/wynalazcą.

w tym seiecie nie ma wynalzcow. Smile


Jak to nie ma? TECH PRIEST - RENEGAT tzw "Heretech" (Standardowy Tech Priest to bardziej taki strażnik wiedzy.)

Cytat:

@Mateusz w RT Special Abilitie wybierasz przy twozeniu postaci? Tak? Smile


Nie wiem o co ci chodzi. Nie mówimy o Skillach i Talentach? Różne cechy specjalne wynikające z historii postaci oczywiście dobiera się przy tworzeniu, bo niby kiedy? Dziwne pytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:16, 01 Lut 2012    Temat postu:

mateusz napisał:

Jak to nie ma? TECH PRIEST - RENEGAT tzw "Heretech" (Standardowy Tech Priest to bardziej taki strażnik wiedzy.)

prawda zapomnialem Wink

Cytat:

Nie wiem o co ci chodzi. Nie mówimy o Skillach i Talentach? Różne cechy specjalne wynikające z historii postaci oczywiście dobiera się przy tworzeniu, bo niby kiedy? Dziwne pytanie.

pod koniec rozdzialu o rozwinieciach postaci w RT (str.72) jest paragraf "Special Abilities".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:24, 01 Lut 2012    Temat postu:

Rzeczywiście! Nie wiedziałem nawet, że jest coś takiego. Very Happy Masz je opisane dla każdej kariery na tej samej stronie. Dostajesz je automatycznie przy tworzeniu postaci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:31, 01 Lut 2012    Temat postu:

tez dopiero dzisiaj sie zorientowalem ze takie cos istnieje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 14:00, 01 Lut 2012    Temat postu:

rafał mówił coś o wojowniku, a ty mateusz kim zamierzasz grać? bo ja cały czas zastanawiam się nad postacią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:02, 01 Lut 2012    Temat postu:

Ja już zrobiłem sobie "scuma". Takiego pirata/przemytnika/zabijakę.


Cytat:
Urodzony na planecie znajdującej się w strefie odwiecznej wojny, zrujnowanej bombardowaniami i ciągnącym się od lat wyniszczającym konfliktem. W młodości, tak jak wielu mieszkańców rodzinnych stron, utrzymywał się z przeczesywania ruin w poszukiwaniu cennych surowców i artefaktów. Wkrótce rozwinął działalność polegającą na przemycaniu zakazanych przez lokalną wojskową dyktaturę produktów (broni, narkotyków, zakazanych technologii itp) do oaz cywilizacji w apokaliptycznym świecie. Przemytniczy proceder i brawurowe wodzenie za nos przedstawicieli władz przyniósł mu rozgłos w światku przestępczym, ale też uczynił z niego jednego z bardziej poszukiwanych mieszkańców.

Z charakteru zuchwały, awanturniczy i cyniczny. Bardzo wysoko ceni sobie by jego czyny przynosiły mu rozgłos i renomę w przestępczym świecie.

Potrafi prowadzić pojazdy lądowe i statki powietrzne, ma szerokie kontakty w świecie przestępczym, rozwinięte zdolności handlowe i sporą charyzmę. W walce posługuje się najczęściej dwoma pistoletami i obiera strategię nastawioną na przechytrzenie przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Śro 14:03, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 14:19, 01 Lut 2012    Temat postu:

ok zabrzmi to dziwnie. w Dawn of War (u space marine) są bitewni psycker-rzy czy dla psyckera jest przewidziana taka scieżka rozwoju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:24, 01 Lut 2012    Temat postu:

Chyba w Deathwatch są psykerzy dla kosmicznych marines. ALE tak jak napisał Andrzej. W WH40k psykerzy są ściśle sankcjonowani. Dużo mocniej niż czarodzieje w WFRP. Jeśli nie działasz w ramach jednej z paru oficjalnych organizacji korzystających z psykerów to jesteś ścigany praktycznie przez wszystkich. Ciężko mi wymyślić powód dla którego psyker związany z Inkwizycją albo Space Marines byłby gdziekolwiek sam i bez kontroli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 14:35, 01 Lut 2012    Temat postu:

ok rozumiem. a czy podobnie jest z samodzielnością Tech-Pierstów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:36, 01 Lut 2012    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
ok zabrzmi to dziwnie. w Dawn of War (u space marine) są bitewni psycker-rzy czy dla psyckera jest przewidziana taka scieżka rozwoju?

przyznam sie ze ani w DH ani RT nie czytalem rozdzialow poswieconych psaikerom, tylko luknelem jak to wyglada.

Jak bys przeczytal te rozdzialy i zrobil postac ktora byla by scigana przez inkwizycje i by sie ukrywala to mog bys nia zagrac.
Pamietaj tylko w tym swiecie ludzie boja sie jescze bardziej psajkerow niz w mlocie i maja do tego podstawy.
Psajkerowi jest o wiele latwiej otworzyc bramy do domeny chaosu niz magowi z mlota.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:41, 01 Lut 2012    Temat postu:

Tech-kapłani są chyba w imperialnym społeczeństwie najbardziej niezależnymi jednostkami. Z tego co czytałem widzą siebie nie jako część Imperium ale jako sojusznika, a już samo to wiele o nich mówi. Mogę się mylić.

Mógłbyś być pojedynczym kapłanem na jakiejś osobistej misji, albo tak jak zaproponowałem wcześniej renegatem (wystarczy, że interesujesz się zakazanymi dziedzinami nauki, albo chcesz tworzyć coś nowego zamiast pielęgnować jedynie dawną wiedzę). Tylko w tym drugim wypadku oczywiście musisz liczyć się koniecznością ukrywania przed inkwizycją i koszernymi tech-kapłanami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 14:43, 01 Lut 2012    Temat postu:

nie zostanę przy Tech-Priscie. rozumiem że reszta drużyny też jest wyjęta z pod prawa czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:47, 01 Lut 2012    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
ok rozumiem. a czy podobnie jest z samodzielnością Tech-Pierstów?

mateusz ty grales tech-pristem.

z tego co ja wiem to oni sa przydzielani do roznych zakonow zajmujacych sie fabrykami, instalaciami roznego rodzaju czy statkami, ect.
wyjatkiem sa odkrywcy ktorzy podrozuja w poszukiwaniu zaginionych technologi

Z drugiej strony jest tez wielu renegatow ktorzy z roznych powodow wystapili z zakonu, tylko niektorzy z nich sa scigani przez swoje zakony (zalezy z jakiego powodu wystapil z niego).
Wladze iperialne najczesciej nie scigaja takich odstepcow bez prozby ze strony zakonu.

Przynajmniej Ja to tak widze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:49, 01 Lut 2012    Temat postu:

Wybraniec Sigmara napisał:
nie zostanę przy Tech-Priscie. rozumiem że reszta drużyny też jest wyjęta z pod prawa czy jak?

nie, dlaczego?

zreszta w rejonie w ktorym bedziecie grac nikogo to nie bedzie obchodzilo, zazwyczaj Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej dnia Śro 14:51, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wybraniec Sigmara
Slann



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 2527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWA

PostWysłany: Śro 14:53, 01 Lut 2012    Temat postu:

To postanowiłem ze zagram tech-priestem. historie sobie wymyśle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:06, 01 Lut 2012    Temat postu:

to poczytaj sobie o wszczepach i specjalnych umiejetnosciach ktore maja tyko tech-prisci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:07, 01 Lut 2012    Temat postu:

Jest tego sporo ale warto. Szczególnie jak mamy 5tys PD do wydania, jest w czym wybierać. Taki dopakowany TP to już super postać z masą ciekawych zdolności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:14, 01 Lut 2012    Temat postu:

mozna powiedziec ze macie 5,500 PD do wydania Smile

dzieki temu mozna sobie wyspecjalizować postac a nie brac umiejetnosci kazdej po trochu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> WH40K - Forum Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin