Forum Ustawki na Młota Strona Główna Ustawki na Młota
Warhammer Fantasy Roleplay - Warhammer 40000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Talatos [Opis świata]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> WH40K - Forum Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:26, 16 Lis 2013    Temat postu: Talatos [Opis świata]

Talatos, planeta leżąca pomiędzy dwoma sektorami, Cerkes i Ultu, na północnym skraju Drogi Mlecznej.

Przed wybuchem wojny między sektorowej Talatos był kurortem wypoczynkowym elit rządzących z obu sektorów. Nazywanym "Niebem na ziemi".

Dwieście lat temu Protektor Altanu zaczął zbrojnie podporządkowywać sobie sobie planety sektora Ultu.
W odpowiedzi w sektorze Cerkes powstała Republika Wolnych Planet.
Przez pięćdziesiąt lat oba sektory trwały ze sobą w stanie zimnej wojny.
Nie wiadomo kto sprowokował pierwsze starcie, ale skutkiem niego był wybuch stuletniej wojny między oboma sektorami.

Po stu latach oba sektory były wyniszczone wojną, a Republika Wolnych planet rozpadła się pod własnym ciężarem.
Wszystko wskazywało na to, że Protektorat Ultu podporządkuje sobie cały sektor Cerkes.

Widząc niepokojący wzrost siły Protektora, Administracja Imperialna wysłała jedną z Wielkich Flot do rozwiązania zaistniałego problemu.
28 Flota pod dowództwem Wielkiego Admirała Kreiga w ciągu dwóch lata zniszczyła wszystkie jednostki międzygwiezdne obu sektorów.
Nie udało im się jednak schwytać Protektora. Założono iż zgiął on w bombardowaniu jego pałacu choć nie było na to żadnych dowodów.
Admirał Kreig obsadził kluczowe planety obu sektorów Gwardią Imperialną zostawiając im do ochrony parę flotylli niszczycieli i odleciał uznając misję za wykonaną.

Zniszczenie sił protektoratu, który był jedyną stabilną władzą w obu sektorach doprowadziło do ogólnej anarchii.
Porzucone oddziały wojskowe bez kontaktu z dowództwem zaczęły walczyć między sobą o władze nad zniszczonymi wojnom planetami.
Na planetach nie dotkniętych walkami wybuchły bunty spowodowane wyczerpaniem wojennym i bankructwem gospodarek.

Trzynastu pułkowników byłych sił zbrojnych protektoratu obserwując walki między frakcjami jakie toczyły się w obu sektorach postanowiło, że wygodniej będzie sprzedawać siłę zbrojną walczącym stroną niż walczyć z nimi o władzę.
By urzeczywistnić ten zamiar potrzebowali dobrej bazy wypadowej.
Ich wzrok pad na planetę Talatos w systemie słonecznym Eden.

Wojna ominęła tą planetę gdyż obie strony liczyły, że po wojnie dalej będzie spełniała swoją rolę "Nieba na ziemi", a w tym wydatnie przeszkadzały by leje po bombach.
Niemniej administracje obu stron przestały zwraca uwagę na wieści z systemu Eden.
Brak nadzoru i wieści o ciągłych walkach doprowadził do wybuchu buntu niewolników rekreacyjnych na Talatosie.
Bund udał się nadspodziewanie łatwo jednak wygranym frakcją nie udało się stworzyć rządu planetarnego.

Gdy czterdzieści lat temu barki desantowe Trzynastu Pułkowników wyłoniły się z Imamortum w systemie Eden.
Talatos rozrywany był walkami gangów walczących o terytorium.
Tylko na jednym z trzech niewielkich kontynentów znajdowała się stabilny rząd.
Po pokazie swojej siły (zbombardowanie kilku niewielkich miasteczek i wybicie do nogi co potężniejszych gangów) Trzynastu Pułkowników postanowiło zająć miasto Alfa na najmniejszym kontynencie nie przejmując się innymi frakcjami, okazjonalnie masakrując co potężniejsze gangi.
Po ustabilizowaniu sytuacji w Alfie Trzynastu Pułkowników założyła Związek Wolnych Weteranów, później potocznie zwany Gildią Najemników, zapraszając do niego wszystkich chętnych weteranów z obu stron konfliktu.
Po roku zginął w nieznanych okolicznościach jeden z Trzynastu Pułkowników (Nr. 13), jego pierścień przykazaniu jednemu z nowych pułkowników lecz i on nie przeżył roku. Do dnia dzisiejszego żaden Pułkownik Nr. 13 nie przeżył dużej nisz rok.

W krótkim czasie Talatos stał się przystanią dla najemników, piratów i wszelkich maści mętów z obu sektorów.
Jednocześnie Gildia Najemników stałe się symbolem skuteczności i dotrzymywania kontraktów, a Alfa najbezpieczniejszym miejscem w obu sektorach dla ludzi z głębokimi kieszeniami.

Ta sytuacja trwa do dnia dzisiejszego.

Talatos:

Stacja Orbitalna - Po orbicie planety krąży stacja orbitalna zażądana przez Cech z Gildii Tech-Kapłanów.
Głównym zajęciem Cechu jest naprawa statków pirackich, handel z niezależnymi kupcami oraz ochrona i utrzymywanie porządku na orbicie planety.

Miasto Beta - na kontynencie (jak by inaczej) Beta [wielkość Australii] strefa równikowa - ludność: 10-20 mln - Kiedyś znajdował się tu główny port kosmiczny dla całej planety, ale jedną z pierwszych rzeczy jaką zrobili Pułkownicy po przybyciu na planetę było zbombardowanie tego portu, do dnia dzisiejszego nie odbudowano go.
Miasto jest podzielone między gangi, które często walczą ze sobą o terytorium.
Główny towar eksportowy: narkotyki i psychotropy wszelkiego rodzaju.

Miasto Gamma - kontynent Gamma [Grenlandia] strefa podbiegunowa - ludność: nieznana - ustrój: Komunizm - Przed buntem znajdował się tu niewielki ośrodek górniczo przetwórczy. Po buncie tylko Gammie udało stworzyć się stabilny rząd. Skupili się na równości wszystkich ludzi i mutantów oraz pracy dla wspólnego dobra.
Obecnie są głównym ośrodkiem przemysłowym dla całej planety.
Niemniej ich głównym produktem jest broń którą sprzedają Gildii Najemników.

Miasto Alfa - na kontynencie Alfa [wielkości Islandii] strefa zwrotnikowa - ludność: strefa 1- 2 mln, strefa 2- 3-6 mln, strefa 3- nieznana.
Przed rebelią Alfa była głównym miejscem przebywania elit z obu sektorów, było to miejsce gdzie zażywali oni wszelkiego rodzaju przyjemności i odpoczynku.

Lokalizacje:

Strefa 1

- Gwiezdny port - dawniej przeznaczony tylko dla elity, dzisiaj jedyny port gwiezdny na planecie.
Tern portu obstawiony jest dużą ilością ciężkiej broni przeciwlotniczej.
Przy bramie wjazdowej do miasta stoi tabli wymieniająca obowiązki przyjezdnych podczas pobytu w Alfie, większość przewin karana jest śmiercią.

- Złota Wieża - dwu kilometrowy budynek wyglądający jak pokryty złotem. Obecnie siedziba Związku Wolnych Weteranów (ZWW).
W jednym z skrzydeł wieży znajduj się przedstawicielstwo sprzedaży broni.

- Wieża Złodziei - półtora kilometrowy budynek, kiedyś najwspanialszy hotel na planecie, obecnie siedziba pośredników, menadżerów wojskowych oraz innych instytucji finansowych.

- Kolej magnetyczna - darmowy środek transportu publicznego, pozwala dojechać wszędzie w pierwszej strefie. Nie wyjeżdża poza strefę, służy tylko biednym mieszkańcom.

- Taksówki - jako, że zezwolenia na prywatne pojazdy w pierwszej strefie są bardzo drogie i rzadko wydawane, taksówki są jedynym środkiem transportu dla bogatej części pierwszej strefy.
Wszystkie taksówki są opancerzone niemniej tylko niektóre z nich wjeżdżają do drugiej strefy, można je pozna po zamontowanej broni na dachu, niemniej nawet one nie zapuszczają się głęboko w drugą strefę.

- Warsztat u Danego - naprawia i sprzedaje używane pojazdy cywilne z pierwszej strefy. Często obsługuje Pułkowników.

- Przedstawicielstwo Gammy - sprzedają nowe pojazdy cywilne w tym opancerzone limuzyny/taksówki. Wszystko produkowane w Ludowej Republice Gamma. Mają przystępne ceny.

- Skrzydło B Złotej Wierzy - monopol Gildii na sprzedaż uzbrojenia.
Można tu kupić wszystkie rodzaje broni SP od zwykłego kałacha przez śmigłowce bojowe do czołgu. Wszystko produkcji LRG (Gamma).
Broń osobista sprzedawana jest tyko w ilościach hurtowych (kałachy-min. 100 sztuk).

Strefa 2

- U Weterana - największy i najlepszy bar z hotelem w drugiej strefie. Kilometr od pierwszej strefy. Dzięki ochronie Gildii uważany za dość bezpieczny.
Na zapleczu właściciel prowadzi też tańszy hotel dla podoficerów-weteranów, ale miejsca wynajmuje tylko z poręczenia.

- Różowa Dzielnica - kompleks burdeli i kasyn strzeżony przez kobiety - najemniczki. Nie pozwala się na molestowanie kobiet.
Przed wejściem trzeba zdać broń.

- Giełda Najmitów - kilka magazynów połączonych w jeden. To tutaj szumowiny z całej planety próbują sprzedać swoje ciała z nadzieją, że dostaną się do kompani najemnej gdzie przeżyją na tyle długo aby zdobyć prawdziwe doświadczenie i zacząć zarabiać wielki (w ich mniemaniu) pieniądze.
Poziom tych rekrutów najczęściej jest mierny niemniej można tu spotkać pośredników gotowych sprzedać usługi znośniejszych wojowników.
Nad drzwiami do giełdy ktoś czerwoną farbom namazał napis: "WYPRZEDAŻ MIĘSA ARMATNIEGO"

- Targ broni - mimo że broń można kupić na każdym rogu to na tym targu można znaleźć każdą lekką bron jaka się zamarzy człowiekowi, choć nie zawsze najlepszej jakości.

Strefa 3

Niegdyś pomniejszy członkowie elity sektorowej mieli tu swoje wille.
[Nic nie wiecie o tej strefie]

MG - [Wraz z pojawianiem się nowych lokalizacji będę je tu dopisywał.]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej dnia Nie 15:44, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:50, 16 Lis 2013    Temat postu:

Gdzieś zgubiłem notatki do kampanii w 40k.
Spisałem tutaj co wiecie i co ja wymyślałem o świece kampanii.

Jak będziecie mieli jakieś uwagi mówcie o nich tutaj:
http://www.wfrpustawki.fora.pl/wh40k-forum-ogolne,16/nowa-propozycja-andrzeja-dh-rt,477-80.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:53, 23 Lis 2013    Temat postu:

kilka obrazków co by się wczuć w klimat Razz











































Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej dnia Nie 12:12, 24 Lis 2013, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:49, 25 Lis 2013    Temat postu:

zajebisty zbiór artów Andrzej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frankgiovanni
Chaos [MG]



Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:48, 25 Lis 2013    Temat postu:

Epickie i wojenne, mocna stal i siła ognia Wink
Wielki świat pogrążony w konflikcie. Klimat ocieka z każdej grafiki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:15, 25 Lis 2013    Temat postu:

przejrzałem parę tysięcy artów by znaleźć takie które pasowały by do mojej kampanii Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:46, 16 Lut 2014    Temat postu:

dorzuciłem trzy nowe lokacje do pierwszej strefy Alfy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frankgiovanni
Chaos [MG]



Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:31, 17 Lut 2014    Temat postu:

Kurcze pograłbym w coś bardziej sf tutaj taplamy się w błocku, jesteśmy uziemieni i kieratem zalatuje.
Ciekawa opcją jest w Mechawojowniku niby stary system i trochę na siłę, ale jest w nim potencjał. Poprzeglądałem sobie pdf
Chciałbym sięgać gwiazd, czuć wolność i moc Smile...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:40, 17 Lut 2014    Temat postu:

frankgiovanni napisał:
Kurcze pograłbym w coś bardziej sf tutaj taplamy się w błocku, jesteśmy uziemieni i kieratem zalatuje.
Ciekawa opcją jest w Mechawojowniku niby stary system i trochę na siłę, ale jest w nim potencjał. Poprzeglądałem sobie pdf
Chciałbym sięgać gwiazd, czuć wolność i moc Smile...


ekhem.. ekhem.. Rouge Trader!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frankgiovanni
Chaos [MG]



Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:52, 17 Lut 2014    Temat postu:

Niby postać Rouge Tradera a zdołowana i ze szmacona, najemnicy ciołki a pułkownicy gołodupce oferujący 30 marnych posiłków na miesiąc i koczujący w biurze jak na dworcu... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
Chaos [MG]



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 3065
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:56, 17 Lut 2014    Temat postu:

nie, nie, nie.

mam na myśli setting rogue trader w w40k. grę załogą kosmicznych odkrywców/kolonizatorów zapuszczających się w niezbadane rejony galaktyki. ludzi mających do swojej dyspozycji własny statek międzygwiezdny z kilkunastotysięczną załogą.

prowadziłem to kiedyś ale jakoś się urwał wątek i wróciliśmy do wfrp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frankgiovanni
Chaos [MG]



Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:59, 17 Lut 2014    Temat postu:

Ja to rozumiem że to inny setting no i ten parę razy nazwany wyżej jest mi bliższy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:12, 17 Lut 2014    Temat postu:

po pierwsze oftopujecie, nie ten temat do tej gatki

po drugie mogli byśmy pograć w RT
ja powyższą kapanie stworzyłem właśnie po to by taplać się w wodzie i walczyć o byt,
z drugiej strony macie pełną wolność co do swoich decyzji (jak i ich konsekwencji)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorn Krag
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 3475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miedzeszyn

PostWysłany: Wto 8:35, 18 Lut 2014    Temat postu:

przecież nic nas nie trzyma, trzeba ogarnąć ten syf zebrać ekipe i będziemy pływać w kosmosie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:58, 18 Lut 2014    Temat postu:

musicie się tylko dorobić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej
Slann



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 1901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:30, 10 Paź 2014    Temat postu:

jeszcze trochę artów do mojego systemu



























Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ustawki na Młota Strona Główna -> WH40K - Forum Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin